Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

News

Tylko niewielu właścicieli sklepów internetowych nie zadaje sobie tego pytania. Większość sklepów szuka sposobów na maksymalizację zysków, czyli zwiększenie sprzedaży na sklepie. W dobie coraz większej konkurencji spotyka się kolejne trendy, które wypierają stare metody marketingowe. W jaki sposób zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Oto kilka propozycji, które Cię zainteresują.

Kampanie AdWords

Wbrew pozorom kampanie Google AdWords są bardziej opłacalne, niż większości ludzi się wydaje. Jeśli tylko kampania jest przeprowadzana przez doświadczoną agencję marketingową, to o sukces możemy być spokojni. Koszt kampanii AdWords zależy od kilku czynników i nie są to małe pieniądze. Suma summarum Google nie wymyśliło do tej pory nic lepszego od AW.

 

Przygotuj oferty

Jeśli nie narzekasz na ilość odwiedzających tylko poziom sprzedaży, to zmodyfikuj swoją strategię sprzedażową. W okresie przedświątecznym oferuj zniżki, dodatki i zakup towarów 3 w cenie 2. Swoim klientom wysyłaj darmowe upominki i bądź rzetelny. Organizuj konkursy w mediach społecznościowych i bądź aktywny w komentarzach.

 

Bądź nachalny

Nie brzmi to zbyt poważnie, ale wiele sklepów dzięki nachalności zarabia większe pieniądze od Ciebie. Nie chodzi mi o to, abyś pełnił rolę telemarketera, ale o aktywność w serwisach aukcyjnych. Wystawiaj swoje towary na sprzedaż i inwestuj w szablony aukcji. Pamiętaj, że papier przyjmie wszystko, dlatego dobra zagrywka PR może Ci pomóc zwiększyć sprzedaż.

 

Czuj Internet

Internet jest pełen śmiesznych memów. Może zacznij z nich korzystać, aby zintegrować się z internautami? To bardzo dobra metoda, ponieważ rozumienie i "nadawanie" w języku internautów to ukłon w ich stronę. Zauważ, że wiele ogromnych firm często wrzuca na swoje media społecznościowe prześmiewcze memy. Mają potem z tego zysk.

 

E-mailing

Stary, ale sprawdzony sposób. Kupuj tylko najdroższe bazy mailingowe, które są dostępne w sieci. Nie powinny być kradzione i zazwyczaj są prywatne. Drogi mailing z panelem do podglądu statystyk może się okazać strzałem w dziesiątkę. Przygotuj tylko kreację mailingową i czekaj na efekty. Najdroższe bazy oscylują w okół 10% skuteczności (10% wejść na stronę z mailingu, czyli 1000 osób z bazy 10 000 maili).

Zwiększanie sprzedaży to trudne zadanie, ale nie niewykonalne. Zawsze możesz poprosić o pomoc agencji, ale nie będziesz miał gwarancji sukcesu.